Η Microsoft αποκαλύπτει χαρακτηριστικά του Xbox One.

Ιδιαίτερα εξελιγμένες δυνατότητες θα διαθέτει η νέα κονσόλα Όσο πλησιάζουμε προς τις ημερομηνίες του λανσαρίσματος των δύο next-gen κονσολών, τόσα περισσότερα θα έρχονται στο φως για τα χαρακτηριστικά τους.

Η Microsoft λοιπόν, θέλησε να μας δείξει μερικά από τα βασικότερα features του Xbox One, μέσω ενός βίντεο-συνέντευξη στον Albert Penello, το διευθυντή σχεδιασμού του προϊόντος. O Penello ρωτήθηκε για τις υπηρεσίες Cloud και SmartGlass, ενώ μίλησε και για τις νέες δυνατότητες του εξελιγμένου Kinect.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Το Cloud είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να μεταφέρετε τα saves σας, τα στοιχεία σας, τα achievements σας, ακόμα και παιχνίδια που έχετε αγοράσει, σε οποιαδήποτε κονσόλα Xbox One έχετε συνδεθεί.

Στην ουσία, κάθε Xbox One εκεί έξω είναι δικό σας». Στην συνέχεια, εκθείασε το αναβαθμισμένο Kinect: «Το Kinect έχει εξελιχθεί, αποτελεί σημαντικό τεχνολογικό άλμα σε σχέση με το παλιό. Θα είναι πλέον σε θέση να αναγνωρίζει φωνητικές εντολές και να τις εκτελεί. Για παράδειγμα, στην εντολή "Xbox On", το Kinect θα ανοίγει την τηλεόραση και την κονσόλα σας, ενώ όταν πείτε "mute", αυτόματα ο ήχος της TV σας θα κλείνει.

Θα είναι επίσης ικανό να αναγνωρίζει τις φωνές έως και 6 διαφορετικών ατόμων, και να αναγνωρίζει ποιος από τους 6 δίνει την εντολή, ενώ όταν αλλάζετε controllers κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού δεν θα υπάρχει μπέρδεμα μεταξύ πρώτου και δευτέρου παίκτη, θα είστε αυτός με τον οποίο ξεκινήσατε να παίζετε». To SmartGlass δεν θα μπορούσε να λείπει από τη συνέντευξη: «Με τη βοήθεια του SmartGlass, θα μπορείτε να ελέγχετε τα δεδομένα σας από διαφορετικό interface, και όταν συνδεθείτε στην κονσόλα να διαπιστώσετε πως η αλλαγή έχει γίνει. Θα μπορείτε να πλοηγηθείτε στο Dash, να τσεκάρετε τις ταινίες σας, να ελέγξετε τα χαρακτηριστικά των παιχνιδιών κτλ.».

 Τέλος, ο Penello μίλησε για την ισχύ του Xbox One: «Όταν χτίζαμε την πλατφόρμα του Xbox One, ο βασικός στόχος μας ήταν να φτιάξουμε κάτι για το μέλλον.

 Ένα από τα πράγματα που κάναμε στην αρχιτεκτονική της κονσόλας είναι να έχουμε τα περιβάλλοντα του παιχνιδιού και του συστήματος ξεχωριστά το ένα από το άλλο. Θέλαμε να χτίσουμε ένα μηχάνημα που διατηρούσε τα καλύτερα στοιχεία μιας gaming κονσόλας, και έδινε την ευκαιρία στους developers να δημιουργούν όλο και καλύτερα projects». Όλα αυτά ακούγονται ελπιδοφόρα για τη νέα κονσόλα της Microsoft, η οποία, παρά τα όσα έχει ακούσει, προσπαθεί να μας κάνει να την αγαπήσουμε.

 thegang.gr