Ελευθερία Ελευθερίου: «Κάποια στιγμή θα ήθελα να ξαναζήσω την εμπειρία της Eurovision»

Τι θυμάται πιο έντονα από την εμπειρία της στην Eurovision η Ελευθερία Ελευθερίου;

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνα τα τρία λεπτά που ανέβηκα στο stage του Μπακού και τραγούδησα. Ηταν απίστευτη εμπειρία. Μόνο όσοι έχουν πάει στη Eurovision έχουν νιώσει αυτή την αδρεναλίνη. Δεν μπορώ καν να το περιγράψω με λόγια. Ηταν ό,τι πιο έντονο έχω ζήσει. Οσα χρόνια και αν περάσουν, κάθε φορά που θα ακούω Eurovision, θα σκέφτομαι εκείνη τη στιγμή» τόνισε στο ΕΓΩ.

 -Θα ξαναπήγαινες; «Κάποια στιγμή θα ήθελα να ξαναζήσω αυτή την εμπειρία. Όταν θα έχω κάνει κάποια πράγματα και θα έχω «χτίσει» κάτι. Θέλω πολύ να μου δοθεί αυτή η ευκαιρία. Πλέον θα ξέρω πώς να το διαχειριστώ. Γι' αυτό έχω να πω στα παιδιά που θα πάνε φέτος να το απολαύσουν και να μην αγχώνονται.»

 gossip