Έφηβοι και φοιτητές εγκαταλείπουν το Facebook
Ανακαλύπτουν νέες πλατφόρμες επικοινωνίας
Έντεκα εκατομμύρια έφηβοι και φοιτητές έχουν εγκαταλείψει το Facebook από το 2011 καθώς πλέον στρέφονται σε νέες εφαρμογές επικοινωνίας. Τα στοιχεία προβληματίζουν τον Μαρκ Ζούκερμπερκ, ο οποίος αναζητά νέους τρόπους για να προσελκύσει το νεανικό κοινό και να γίνει ξανά ο «βασιλιάς του Διαδικτύου».
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα του iStrategy Labs από το 2011, περίπου 11 εκατομμύρια μαθητές και φοιτητές έχουν διαγράψει το λογαριασμό τους στο Facebook. Αιτία: Οι διαφημίσεις που έχουν πλημμυρίσει το δημοφιλές μέσο κοινωνικό δικτύωσης, αλλά και οι διαρροές για προσωπικές πληροφορίες που βγαίνουν στην φόρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οι χρήστες έχουν κουραστεί και από τις συνεχόμενες αλλαγές στην σελίδα του Facebook με αποτέλεσμα να το βγάζουν από την καθημερινότητά τους, αφού πλέον δεν το βλέπουν ως ένα απλό μέσο επικοινωνίας.
Έντεκα εκατομμύρια έφηβοι και φοιτητές έχουν εγκαταλείψει το Facebook από το 2011 καθώς πλέον στρέφονται σε νέες εφαρμογές επικοινωνίας. Τα στοιχεία προβληματίζουν τον Μαρκ Ζούκερμπερκ, ο οποίος αναζητά νέους τρόπους για να προσελκύσει το νεανικό κοινό και να γίνει ξανά ο «βασιλιάς του Διαδικτύου».
Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα του iStrategy Labs από το 2011, περίπου 11 εκατομμύρια μαθητές και φοιτητές έχουν διαγράψει το λογαριασμό τους στο Facebook. Αιτία: Οι διαφημίσεις που έχουν πλημμυρίσει το δημοφιλές μέσο κοινωνικό δικτύωσης, αλλά και οι διαρροές για προσωπικές πληροφορίες που βγαίνουν στην φόρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οι χρήστες έχουν κουραστεί και από τις συνεχόμενες αλλαγές στην σελίδα του Facebook με αποτέλεσμα να το βγάζουν από την καθημερινότητά τους, αφού πλέον δεν το βλέπουν ως ένα απλό μέσο επικοινωνίας.