«Έχω να ερωτευτώ πάνω από χρόνο...»

Δεν είναι σε σχέση η Μαρία Ηλιάκη Για το φετινό καλοκαίρι -ένα από τα ωραιότερα της ζωής της όπως το χαρακτηρίζει η ίδια-, τον έρωτα, τη σχέση της με τους συνεργάτες του «Δέστε Τους», αλλά και τους λόγους που διέκοψε τη ραδιοφωνική της συνεργασία με τον Μάκη Πουνέντη μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Μαρία Ηλιάκη.

«Έπειτα από πολύ καιρό, είμαι καλά. Πέρασα ένα πολύ ωραίο καλοκαίρι, από τα ωραιότερα της ζωής μου. Έκανα διακοπές ενάμιση μήνα, είχα κλειστό κινητό, ήμουν στην Κρήτη με όλους μου τους φίλους, πέρασα πολύ ωραία και φόρτισα τις μπαταρίες μου», είπε η παρουσιάστρια του Alpha, αναφερόμενη στην προσωπική της ζωή.

Επίσης ξεκαθάρισε, όμως, ότι δεν είναι ερωτευμένη: «Ερωτευμένη δεν είμαι. Έχω να ερωτευτώ πολύ καιρό. Δεν είμαι καν σε σχέση. Αν ήμουν, δεν θα το παραδεχόμουν; Ούτε σε σχέση είμαι, ούτε ερωτευμένη είμαι. Έχω να ερωτευτώ πάνω από χρόνο... Να με γοητεύσει ένας άντρας».

Όσο για την πρόταση που της έγινε από το Mega για την ανάληψη της παρουσίασης του «Πρωινό Mou» από κοινού με τον Νίκο Μουτσινά; Υπήρξε ενδιαφέρον, αλλά δεν προχώρησε γιατί ήδη είχαμε συμφωνήσει με τον Alpha. Το πρωινό είναι κάτι που θα ήθελα πάρα πολύ να κάνω. Αλλά να έχω κάποιον δίπλα μου που να ξέρω ότι μπορώ να τον ατακάρω, να ταιριάζει η χημεία μας, το χιούμορ μας... Τότε ναι, θα το σκεφτόμουν. Θα το έκανα αν υπήρχαν οι κατάλληλοι άνθρωποι με τους οποίους θα μπορούσα να συνεργαστώ», είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly».

Σε ερώτηση σχετική με τη σχέση που έχει με τους υπόλοιπους παρουσιαστές της εκπομπής «Δέστε τους», η Μαρία εξήγησε: «Δεν μπορώ να σου πω ότι είμαστε και κολλητοί. Εντάξει, με τον Νίκο έχουμε περάσει και σε ένα άλλο επίπεδο πια, αυτό του "έχω πλέον βαρεθεί να σε βλέπω και θέλω λίγο χρόνο μακριά σου". Για να καταλάβεις, το καλοκαίρι μιλήσαμε μόνο μία φορά στο τηλέφωνο. Έπρεπε να λείψει ο ένας στον άλλο. Με την Κατερίνα πάλι, είναι άλλη η σχέση μας. Δεν με αφήνει να μου λείψει. Το καλοκαίρι εμφανιζόταν φάντης μπαστούνι μπροστά μου και μιλούσαμε κάθε μέρα στο τηλέφωνο. Ο Γιώργος έχει ένα δικό του τρόπο να λειτουργεί. Πέρα από αυτό όμως, θα έλεγα ότι η συνεργασία μας είναι καλή».

Τέλος, για τη διακοπή της ραδιοφωνικής συνεργασίας της με τον Μάκη Πουνέντη, είπε: «Κάναμε μια συζήτηση με τον Μάκη στην οποία κατάλαβε και εκείνος ότι ήταν ανάγκη μου να ξεκουραστώ. Ήμασταν μαζί πέντε χρόνια, περάσαμε φανταστικά. Κάποια στιγμή, όμως, συνειδητοποίησα ότι ξυπνούσα από το χάραμα, δούλευα όλη μέρα, επέστρεφα στο σπίτι μου και κοιμόμουν. Είχε καταντήσει πολύ προγραμματισμένη η ζωή μου. Δεν μου έμενε χρόνος για τον εαυτό μου, είχα να δω τους φίλους μου πολύ καιρό, είχα χρόνια να ξενυχτήσω, οπότε ήθελα να βρω λίγο χρόνο για μένα. Ήταν δύσκολο να αφήσω τον Μάκη και το πρωινό, αλλά είχα κουραστεί. Καταλάβαινα ότι τον τελευταίο καιρό η κούραση είχε επηρεάσει και τη δουλειά μου, δεν ήμουν καλή. Έχουμε μια πολύ ωραία σχέση με τον Μάκη, τον λατρεύω και πιστεύω στο μέλλον θα ξανασυνεργαστούμε και πάλι, ίσως σε κάτι πιο απογευματινό».

newsbeast