Social media στη δουλειά ζητούν οι εργαζόμενοι.


Kατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Παγκόσμιου Συνεδρίου Συνεργατών (WPC), η Microsoft αποκάλυψε τα αποτελέσματα από μια μελέτη που υπογραμμίζει τη ζήτηση των υπαλλήλων για κοινωνικά εργαλεία μεταξύ μεγάλων εταιρειών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 49% των υπαλλήλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το 45% των υπαλλήλων των μεγάλων επιχειρήσεων έδειξε ότι η χρήση "κοινωνικών εργαλείων" στη θέση εργασίας έχει αυξήσει την παραγωγικότητα τους. 


Αυτή η ζήτηση αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για συνεργάτες να πωλούν επιχειρηματικές "κοινωνικές λύσεις" που ορίζονται ως κοινωνικά εργαλεία τα οποία επιτρέπουν την επιχειρηματική συνεργασία και επικοινωνία, επιτρέποντας στους χρήστες να εργάζονται με έναν τρόπο με τον οποίο είναι εξοικειωμένοι, για πελάτες κάθε μεγέθους. "Υπάρχει μια καθαρή ζήτηση για τα επιχειρηματικά κοινωνικά εργαλεία και μεταξύ μεγάλων εταιρειών αλλά και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. 

Το 39% των μικρομεσαίων εργαζομένων και το 36% των εργαζομένων μεγάλων εταιρειών δήλωσαν ότι θα ήταν ικανοί να εργαστούν καλύτερα με συνεργατικά κοινωνικά εργαλεία για εργασία" δήλωσε ο John Roskill, Corporate Vice President, Worldwide Partner Group, της Microsoft. "Πράγματι, η μελέτη αποκάλυψε ότι οι υπάλληλοι επιθυμούν τα κοινωνικά εργαλεία τόσο πολύ που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 'από την τσέπη τους' για αυτά. Αυτό αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία για συνεργάτες και έχουμε δεσμευτεί να τους βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα σε αυτή την ευκαιρία. Η Microsoft έχει την ειδίκευση, τα προϊόντα, τις δυνατότητες, το όραμα και τη βαθιά γνώση να κάνει το μέλλον για τη συνεργατική εργασία". 

 Διαφορές στη χρήση μεταξύ μικρομεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων 
Η μελέτη επίσης έδειξε πώς η χρήση των επιχειρηματικών κοινωνικών εργαλείων διαφέρει μεταξύ μικρομεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων. Παράλληλα με τη χρήση λύσεων, όπως Intranets και υπηρεσιών άμεσης αποστολής μηνυμάτων, οι μικρομεσαίες είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν πολλαπλά εξωτερικά κοινωνικά εργαλεία για επαγγελματικούς σκοπούς. Οι μεγάλες επιχειρήσεις από την άλλη μεριά, είναι πιο πιθανό μόνο να χειρίζονται λιγότερα κοινωνικά εργαλεία που προορίζονται για εσωτερική χρήση όπως intranets ή συνομιλία μέσω βίντεο. Σύμφωνα με τη μελέτη καθώς η κύρια χρήση για κοινωνικά εργαλεία και σε μεγάλες επιχειρήσεις και σε μικρομεσαίες είναι η επικοινωνία μεταξύ υπαλλήλων , ενώ σε μικρότερες εταιρείες, χρησιμοποιούν κοινωνικά εργαλεία για ένα πιο μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων που συμπεριλαμβάνουν την επικοινωνία με καταναλωτές, πελάτες ή πωλητές και την αναζήτηση καταναλωτών, πελατών και ανταγωνιστών. 

 Τα πιο κοινά εμπόδια για την υιοθέτηση κοινωνικών εργαλείων στην εργασία
 Παρά τον ενθουσιασμό των υπαλλήλων για επιχειρηματικά κοινωνικά εργαλεία, τα εμπόδια στην υιοθέτηση τους υπάρχουν ακόμα στις μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Και για τις δύο ομάδες η έλλειψη ασφάλειας και παραγωγικότητας αναγνωρίστηκαν ως οι πιο υψηλοί κίνδυνοι, με το 71% των μεγάλων επιχειρήσεων και το 60% των μικρομεσαίων να εκφράζουν ανησυχίες.

 emea.