Η εμμονή των αντρών με τους πρώην.


Γνωρίζεις μια τύπισσα, την ρίχνεις στο κρεβάτι και εκεί σε εντυπωσιάζει. Και αυτόματα αναρωτιέσαι: "Πόσους είχε πριν από μένα;" Τι συμβαίνει και οι άντρες τρώνε κόλλημα με τον αριθμό; Και γιατί παθαίνουν εμμονή με τους προηγούμενους γκόμενους της κάθε γυναίκας;
Μα επειδή ο αριθμός των πρώην είναι ένα συναρπαστικό στοιχείο. Τελευταία το περιοδικό Marie Claire δημοσίευσε ένα κείμενο με τίτλο «Ποιος είναι ο αριθμός σου;», όπου 5 γυναίκες ξετύλιξαν τις ιστορίες τους. Ενώ το αυστραλιανό Cosmopolitan δημοσίευσε έρευνα παρόμοιου περιεχομένου, με το 59% των αναγνωστών να πιστεύει ότι το να γνωρίζει τον αριθμό είναι πολύ σημαντικό και το 33% να ψεύδεται, ομολογώντας μικρότερο αριθμό σεξουαλικών συντρόφων από αυτόν που πραγματικά είχε.


 Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι ο αριθμός συντρόφων αναφέρεται στο ολοκληρωμένο σεξ. Το στοματικό σεξ από μόνο του δεν μπορεί να συμπεριληφθεί στη λίστα. Με λίγα λόγια, δηλαδή, ο σεξουαλικός σύντροφος που «μετράει» είναι εκείνος με τον οποίο κανεις κανονικό σεξ. 

 Είναι λογικό να είσαι περίεργος;

 Σύμφωνα με το Kinsey Institute ο μέσος αριθμός συντρόφων για άντρες ηλικίας 30-44 είναι περίπου 7 ενώ για της γυναίκες της ίδιας ηλικιακής ομάδας είναι 4. Ο αριθμός όμως ερμηνεύεται διαφορετικά από άντρες και γυναίκες. Ο άντρας που έχει περισσότερες σεξουαλικές συντρόφους από τους φίλους του θα προκαλέσει το θαυμασμό τους, ενώ η γυναίκα θα χαρακτηριστεί άνετα ως «τσούλα». 

 Είναι συνηθισμένο να ανησυχείς για τους πρώην;

 Για πολλούς όλο αυτό ειναι ένας διαγωνισμός, στον οποίο εκείνοι που θα πάνε στο κρεβάτι με κάποια γυναίκα πλούσια σε εμπειρίες θα πάρουν λιγότερους πόντους σε αντίθεση με εκείνους που πάνε με μια δύσκολη. Γι αυτό εξάλλου πολλοί άντρες παθιάζονται στην ιδέα να το κάνουν με παρθένα. Και ναι αυτός είναι ένας λόγος που οι άντρες νιώθουν περίεργα προς τις γυναίκες με μεγάλη σεξουαλική εμπειρία. Κι αυτό φυσικά έχει σαν αποτέλεσμα οι γυναίκες να λένε ψέμματα για τον αριθμό τους. Μερικές γυναίκες αποκαλύπτουν τον πραγματικό τους αριθμό μόνο και μόνο για να προκαλέσουν αντιδράσεις. Άλλες πάλι το κάνουν γιατί τους αρέσει ο τρόπος που οι άντρες προσπαθούν να ψυχαναλύσουν την αποκάλυψη ρωτώντας π.χ. αν ο λόγος που κοιμήθηκε με τόσους πολλούς είναι επειδή ο πατέρας της την εγκατέλειψε όταν ήταν παιδί. Και σ’ αυτό έρχεται η αντρική απάντηση. «Δεν ρωτάω για να συναγωνιστώ τους πρώην. Δεν είναι σημαντικό να γνωρίζω για τους πρώην από τη στιγμή που κάποια την βλέπω σοβαρά»; Αρκετά λογικό. Αλλά γιατί να είναι τόσο σημαντικός ένας αριθμός; Σημαντικό είναι ξέρεις αν έχει ξαναερωτευτεί ή πόσο το παρελθόν της έχει αντίκτυπο στον τρόπο που βλέπει τους άντρες. Όμως τι σημασία έχει αν πήγε με 4 ή 14;

 Οι αριθμοί των γυναικών από το 0 έως το 100!

 Διαφημίστρια, 30 χρονών,
 20 ερωτικοί σύντροφοι «Μερικοί φίλοι μου λένε πως ο αριθμός μου είναι μεγάλος. Μερικές φορές ανησυχώ μήπως έχουν δίκιο, αλλά έχω και μία φιλενάδα που στο κολέγιο είχε πάει με 30 έτσι δεν αισθάνομαι και τόσο προχωρημένη. Ενας από τους τελεταιούς μου ήταν ένας τύπος που δούλευε στην τηλεόραση. Συναντηθήκαμε σε μια φωτογράφιση και το κάναμε σε ένα καμαρίνι. Τώρα τα έχω με έναν φοβερό άντρα που δεν με έχει ρωτήσει ακόμα τον «αριθμό». Αν το κάνει θα του πω την αλήθεια, αλλά πρώτα θα τον ψαρέψω για να δω ποιος «αριθμός» είναι too much για αυτόν. 

 Πωλήτρια, 30 χρονών
, 6 ερωτικοί σύντροφοι «Νομίζω ότι ο «αριθμός» μου είναι πολύ χαμηλος. Εκλεισα τα 30 και τα τελευταία 11 χρόνια ήμουν σε μία σχέση έτσι έχω χάσει την «τρελή» περίοδο... Το θέμα είναι πως ενδιαφέρομαι πολύ περισσότερο για τις γυναίκες, παρά για τους άντρες. Αυτό μου συμβαίνει από το λύκειο και το ξέρει και ο σύντροφός μου. Δεν έχω καμία διάθεση να αυξήσω τον «αριθμό» μου άλλωστε είναι κάπως αργά τώρα, αλλά τσαντίζομαι με το γεγονός ότι οι άντρες μπορούν να πάνε με όσες γυναίκες θέλουν- και να είναι υπερήφανοι γι’ αυτό- ενώ για τις γυναίκες δεν ισχύει το ίδιο.

 Σύμβουλος σεξ, 37 χρονών, 

100 ερωτικοί σύντροφοι «Στα 11 μου είχα περιέργεια να νιώσω πως είναι να κάνεις σεξ. Κάθισα μπροστά από έναν καθρέφτη, πήρα την Barbie και έχωσα το κεφάλι της μέσα μου. Εχασα την παρθενιά μου στα 15 μου και μέχρι το κολέγιο είχα πάει με 34 άντρες. Στα 30 μου χώρισα από μια τρίχρονη σχέση και ακολούθησαν δύο χρόνια που έκανα πάρτυ... Πήγαινα σε ομαδικά όργια και εκεί έκανα σεξ με γυναίκα για πρώτη φορά. Από τότε το έχω κάνει με άλλες 15 γυναίκες. Το σεξ με τις γυναίκες είναι μαλακότερο, πιό αισθησιακό και τα προκαταρκτικά διαρκούν περισσότερο. Είμαι υπερήφανη για τον «αριθμό» μου, πήγα με τους περισσότερους στα 30s μου την εποχή δηλαδή που ήξερα τι έκανα. Τώρα βγαίνω με κάποιον που δεν ξέρει τον «αριθμό» μου αλλά υποψιάζεται ότι είναι υψηλός.» 

 Συγγραφέας, 23 χρονών,

 30 ερωτικοί σύντροφοι «Οταν ξεκίνησα στο πανεπιστήμιο είχα πάει με 5 άντρες, επειδή στη σχολή μου τα πράγματα ήταν περίεργα άρχισα να βγαίνω με φοιτητές αλλων σχολών και τότε άρχισε να αυξάνεται ο «αριθμός» μου. Το έκανα με τόσους πολλούς που είχα γίνει φίρμα στο πανεπιστήμιο! Μάλιστα πολλοί έλεγαν πως το έκαναν μάζι μου ενώ δεν το είχαμε κάνει ποτέ. Τότε άρχισα να φτιάχνω μια λίστα με ποιούς είχα κάνει σεξ και βαθμολογούσα τις επιδόσεις τους. Οταν έφτασα τον αριθμό 30 οι φίλοι μου διοργάνωσαν ένα πάρτυ και κάλεσαν 30 άντρες. Εκεί όμως γνώρισα τον άντρα που ειμαστε μαζί τώρα έτσι σταμάτησα στους 30... 


 Συντάκτρια περιοδικού,

 23 χρονών, ερωτικοί σύντροφοι 0 «Εχω μεγαλώσει σε συντηρητική οικογένεια λόγω θρησκείας, έτσι θα κάνω σεξ όταν παντρευτώ. Μια φορά έκανα στοματικό σε ένα τύπο αλλά το μετάνιωσα. Μ’ αρέσει να βγαίνω έξω και να συναντώ άντρες αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται πολύ για μένα θα πρέπει να καταλάβει πως δεν προκειται να κάνουμε σεξ, θα μείνουμε μόνο στα φιλιά. Αυτό με δυσκολεύει πολύ στις σχέσεις μου, η μεγαλύτερη σε διάρκεια ήταν για 4 μήνες και μόνο φιλιόμασταν. Δεν φοβάμαι να παντρευτώ κάποιον αν δεν τον έχω τεστάρει στο σεξ, αν θέλω πραγματικά να είμαι μαζί του τότε όλα τα άλλα περισσεύουν.» 


 alternet.org, marieclaire.com