Η καθημερινότητα της Σμαράγδας Καρύδη

Πώς ζει η Σμαράγδα Καρύδη; Πώς είναι η καθημερινότητά της; Τι κάνει για τον εαυτό της;

 «Λοιπόν, κοιμάμαι κατά τις πέντε. Μετά την παράσταση πηγαίνουμε για φαγητό κι οι σερβιτόροι μας κοιτάνε με μισό μάτι. Κλείνουμε τα μαγαζιά! Και μέχρι να γυρίσω σπίτι, να ξεβαφτώ, να χαζολογίσω λίγο, πάει η ώρα πέντε. Μου αρέσει κιόλας ο ύπνος, τον λατρεύω, ωραιότατα κοιμάμαι και δεκάωρο. Οπότε πάει η μέρα, αφού ξυπνάω κατά τις δύο κι έχω θέατρο το βράδυ. Περιμένω να τελειώσουν οι παραστάσεις , να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου. Να ξαναρχίσω pilates, που το σταμάτησα γιατί δεν έβρισκα χρόνο. Έχω φαντασιωθεί πως τώρα που μπαίνει η άνοιξη θα κάνω beaute. Θα πάω με τις φίλες μου να κάνουμε μαλλιά, νύχια, ν' ανανεωθούμε. Ονειρεύομαι να κάνω βόλτες στο Μοναστηράκι, να χαζεύω παλιά όμορφα πράγματα. Γυναικοπαρέες, κρέμες, κουβέντες, τέτοιες μικρές τρυφερές... μπουρδίτσες. Αυτά ονειρεόμαι.» λέει χαρακτηριστικά στο Votre Beaute.

 gossip