Οι κοκκινομάλλες πρώτες στην επιλογή password.
Βούτυρο στο ψωμί των χάκερς η λογική που τα επιλέγουμε.
Η διαδικτυακή μας καθημερινότητα διέπεται από τους δικούς της κανόνες και κλείνει πονηρά το μάτι σε όσους κυνηγούν να τη βάλουν σε καλούπια.
Οι χρήστες βαριούνται να αφιερώσουν χρόνο στην επιλογή ενός password και χρησιμοποιούν στάνταρ στοιχεία και ακόμη χειρότερα στη διαπίστωση ότι περίπου το 70% (σύμφωνα με κάποιες έρευνες) των «κλειδιών» δεν ανοίγουν μόνο μια υπηρεσία, αλλά εξασφαλίζουν πρόσβαση και σε άλλες (ένα password για όλους τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς των χρηστών) σύμφωνα με το ένθετο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας «Plus».
Έρευνες έχουν δείξει ότι το πιο δημοφιλές χρώμα στο διαδίκτυο είναι το μπλε. Αυτό συμβαίνει επειδή δημοφιλείς ιστοσελίδες και μηχανές αναζήτησης (Google, Facebook, Twitter) χρησιμοποιούν συχνά το μπλε στα λογότυπά τους. Κατ' επέκταση όταν οι χρήστες κληθούν να διανθίσουν τους κωδικούς τους με κάποια στοιχεία, το χρώμα που επιλέγουν είναι το μπλε.
Κάποιες έρευνες δείχνουν ότι τα καλύτερα passwords τα διαλέγουν κοκκινομάλλες, ενώ τα χειρότερα οι μουσάτοι. Οι χρήστες όταν έρχεται η ώρα να διαλέξουν κωδικό πρόσβασης δεν αφιερώνουν χρόνο στην επιλογή του. Έτσι ενώ ένας ασφαλής κωδικός θα μπορούσε να περιέχει συνδυασμό πολλών διαφορετικών στοιχείων, πολύ συχνά οι άνθρωποι κολλάνε στους ίδιους χαρακτήρες.
Οι ειδικοί ξεκινούν ανάποδα προσπαθώντας να αναλύσουν τις μεθόδους παραβίασης κωδικών, για να εξελίξουν στη συνέχεια τα συστήματα ενίσχυσης της ασφάλειάς τους. Μπαίνουν στη λογική των χάκερ οι οποίοι σε στοχευμένες επιθέσεις ανασύρουν στοιχεία από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και χρησιμοποιώντας μαθηματικά σύμβολα ξεκλειδώνουν γρήγορα τα ασφαλισμένα στοιχεία των χρηστών.
newsbeast
Η διαδικτυακή μας καθημερινότητα διέπεται από τους δικούς της κανόνες και κλείνει πονηρά το μάτι σε όσους κυνηγούν να τη βάλουν σε καλούπια.
Οι χρήστες βαριούνται να αφιερώσουν χρόνο στην επιλογή ενός password και χρησιμοποιούν στάνταρ στοιχεία και ακόμη χειρότερα στη διαπίστωση ότι περίπου το 70% (σύμφωνα με κάποιες έρευνες) των «κλειδιών» δεν ανοίγουν μόνο μια υπηρεσία, αλλά εξασφαλίζουν πρόσβαση και σε άλλες (ένα password για όλους τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς των χρηστών) σύμφωνα με το ένθετο της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας «Plus».
Έρευνες έχουν δείξει ότι το πιο δημοφιλές χρώμα στο διαδίκτυο είναι το μπλε. Αυτό συμβαίνει επειδή δημοφιλείς ιστοσελίδες και μηχανές αναζήτησης (Google, Facebook, Twitter) χρησιμοποιούν συχνά το μπλε στα λογότυπά τους. Κατ' επέκταση όταν οι χρήστες κληθούν να διανθίσουν τους κωδικούς τους με κάποια στοιχεία, το χρώμα που επιλέγουν είναι το μπλε.
Κάποιες έρευνες δείχνουν ότι τα καλύτερα passwords τα διαλέγουν κοκκινομάλλες, ενώ τα χειρότερα οι μουσάτοι. Οι χρήστες όταν έρχεται η ώρα να διαλέξουν κωδικό πρόσβασης δεν αφιερώνουν χρόνο στην επιλογή του. Έτσι ενώ ένας ασφαλής κωδικός θα μπορούσε να περιέχει συνδυασμό πολλών διαφορετικών στοιχείων, πολύ συχνά οι άνθρωποι κολλάνε στους ίδιους χαρακτήρες.
Οι ειδικοί ξεκινούν ανάποδα προσπαθώντας να αναλύσουν τις μεθόδους παραβίασης κωδικών, για να εξελίξουν στη συνέχεια τα συστήματα ενίσχυσης της ασφάλειάς τους. Μπαίνουν στη λογική των χάκερ οι οποίοι σε στοχευμένες επιθέσεις ανασύρουν στοιχεία από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και χρησιμοποιώντας μαθηματικά σύμβολα ξεκλειδώνουν γρήγορα τα ασφαλισμένα στοιχεία των χρηστών.
newsbeast