Το σεξ στις διαφημίσεις διχάζει τις γυναίκες.

Οι εικόνες σεξ χρησιμοποιούνται συχνά στο χώρο της διαφήμισης προκειμένου να προσελκύσουν μεγαλύτερη μερίδα των καταναλωτών.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι οι γυναίκες αντιμετωπίζουν αρνητικά τις διαφημίσεις με σεξουαλικό περιεχόμενο, εκτός κι αν το προϊόν πωλείται ακριβά.

Η μελέτη, η οποία δημοσιεύεται στο επιστημονικό περιοδικό Psychological Science, δείχνει ότι οι γυναίκες ανατρέπουν την αρνητική τους στάση απέναντι στις σεξουαλικές διαφημίσεις εάν το προϊόν φαίνεται να έχει μεγάλη αξία.

«Οι γυναίκες αντιδρούν αρνητικά στις σεξουαλικές διαφημίσεις εντελώς αυθόρμητα», δηλώνει η ψυχολόγος Κάθλιν Βος από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα. «Η προβολή εικόνων σεξ στη διαφήμιση δεν αντικατοπτρίζουν τις απόψεις των γυναικών για την ερωτική πράξη, η οποία θεωρείται μοναδική και σπάνια.»

Η Βος και οι συνεργάτες της διαπίστωσαν ότι η αρνητική στάση των γυναικών ανατρέπεται εάν το σεξ παρουσιάζεται ως κάτι το ξεχωριστό και πολύτιμο. Για παράδειγμα, η ανταπόκριση των γυναικών είναι θετική εάν το προϊόν χαρακτηρίζεται από αποκλειστικότητα και υψηλή αξία.

  onmed