Σάντος: «Ναι στην Πορτογαλία, αν…»

Δεν θα έλεγε όχι ο Φερνάντο Σάντος σε μελλοντική πρόταση να αναλάβει την εθνική Πορτογαλίας, την οποία θα ήθελε να αντιμετωπίσει ως προπονητής της εθνικής Ελλάδας στον τελικό του Μουντιάλ.
Με τίτλο: «Δύσκολα θα έλεγα όχι στην εθνική Πορτογαλίας», η πορτογαλική ιστοσελίδα «maisfutebol» αναδημοσιεύει την συνέντευξη του Φερνάντο Σάντος στο πορτογαλικό κανάλι TVI.

 Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της εθνικής Ελλάδας εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο να αναλάβει την εθνική ομάδα της πατρίδας του, αλλά στο μέλλον. «Κανείς δεν θα έλεγε όχι στην χώρα του, αλλά πρέπει να σεβαστώ τον συνάδελφό μου που βρίσκεται στην θέση και ελπίζω να συνεχίσει. Αν μια ημέρα μου γίνονταν πρόταση, δύσκολα θα μπορούσα να πω όχι» δήλωσε αρχικά και πρόσθεσε:

 «Στο παρελθόν, είχα τρεις ευκαιρίες να το κάνω. Μια πριν πάω στην Πόρτο, μια όταν ήμουν ήδη εκεί αλλά ο πρόεδρος δεν με άφησε να φύγω και μια ακόμα όταν ήμουν στον Παναθηναϊκό. Είμαι συγκεντρωμένος στην Ελλάδα. Η ελληνική ομοσπονδία μου πρότεινε την ανανέωση. Αρκετές φορές μου λείπει η καθημερινή δουλειά του προπονητή συλλόγου».

 Αναφερόμενος στην εθνική μας ομάδα και τον στόχο στο Μουντιάλ 2014, απάντησε: «Βασικός μας στόχος στο Μουντιάλ είναι να περάσουμε την πρώτη φάση. Θα ήταν κάτι ιστορικό για την Ελλάδα. Το 2010 πέτυχε την πρώτη νίκη και τώρα θα ήταν ιστορική η πρόκριση. Μετά, να πάμε αγώνα ανά αγώνα και να δούμε τι θα συμβεί».

 Τέλος, ερωτώμενος αν θα ήθελε να αντιμετωπίσει την Πορτογαλία στα γήπεδα της Βραζιλίας, απάντησε: «Στην φάση ομίλων δύσκολο να συμβεί, γιατί λογικά είμαστε στο ίδιο γκρουπ για την κλήρωση. Θα μου άρεσε να αντιμετωπίσω την Πορτογαλία, αλλά θα προτιμούσα στον τελικό. Αν ήταν πριν θα ήταν επίσης καλό σημάδι, γιατί θα σήμαινε πως αμφότερες οι ομάδες προχώρησαν».

 sport-fm