Χάρης Ρώμας: «Όταν βγήκε η φήμη ότι έχω Aids, βίωσα τον κανιβαλισμό»

Τον χρόνο πίσω γυρνάει ο Χάρης Ρώμας και φέρνει στον νου του άσχημες καταστάσεις που έζησε εκείνη την εποχή, όταν είχε βγει η φήμη ότι είναι φορέας του Aids.
«Ήταν αναμφισβήτητα, μεγάλο το σοκ. Απάντησα με μήνυση την οποία και κέρδισα. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα με τάραξε γιατί ένιωσα έντονα το συναίσθημα της κακίας» λέει ο ηθοποιός και σεναριογράφος και συνεχίζει: «Βίωσα τον πλήρη κανιβαλισμό μιας μερίδας του Τύπου και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο. Το περιβάλλον μου ταράχτηκε, η μητέρα μου λιποθύμησε όταν έμαθε αυτά που κυκλοφορούσαν για μένα, κι εγώ πέρασα μια ακόμη δύσκολη φάση στη ζωή μου. Από το περιστατικό αυτό, όμως, βγήκα εντέλει κερδισμένος. Ξεκαθάρισα ποιοι είναι πραγματικά δικοί μου, θέλησα να δοθώ στον έρωτα ολοκληρωτικά και έγραψα μια σειρά από σημαντικά έργα...» αποκαλύπτει στο θέμα o Χάρης Ρώμας.

 gossip