To Twitter εισέρχεται στον χώρο της τηλεόρασης!
Είναι σίγουρο πως οι υπεύθυνοι των media σε όλο τον πλανήτη προσπαθούν να βρουν τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργήσουν τα παραδοσιακά ΜΜΕ από εδώ και στο εξής.
Φυσικά όλοι γνωρίζουν πως πλέον τον πρώτο λόγο τον έχει το Ίντερνετ τόσο λόγω ποσότητας και ποιότητας όσο και ελευθερίας διακίνησης πληροφοριών.
Υπάρχει όμως, ένα ακόμη στοιχείο το οποίο καθιστά το Ίντερνετ βασιλιά της εποχής μας. Και αυτό είναι η διαδραστικότητα που υπάρχει μεταξύ χρήστη και δημιουργού περιεχομένου.
Το διαδίκτυο είναι ένα μέσο όπου ο «καταναλωτής» έχει σχεδόν τις ίδιες δυνατότητες με τον «παραγωγό». Φαινόμενο το οποίο δεν έχει συναντηθεί τα προηγούμενα χρόνια στην ευρύτερη αγορά.
Έτσι λοιπόν, επειδή η τηλεόραση ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να συναγωνιστεί την ποσότητα πληροφοριών που διακινείται στο Ίντερνετ αλλά ούτε και την ελευθερία διακίνησής τους έχει αποφασίσει να επικεντρωθεί στην ποιότητα και την διαδραστικότητα.
Και αν την ποιότητα μπορεί να την πετύχει με πολύ υψηλά, σχετικά πάντα, budget τότε η διαδραστηκότητα είναι αυτή που δημιουργεί τον πονοκέφαλο.
Ο τηλεοπτικός όμιλος Viacom όμως φαίνεται να έχει βρει τον τρόπο να κάνει το πρώτο βήμα.
Ο «γίγαντας» που έχει στην κατοχή του τεράστια κανάλια όπως MTV, CMT, Nickelodeon και πολλά ακόμη ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το Twitter. Ίσως να πρόκειται για αυτό ακριβώς που χρειάζεται η τηλεόραση για να επιβιώσει…
Η πρώτη τους συνεργασία θα βγει στον αέρα στις 25 Αυγούστου κατά τη διάρκεια των 2013 MTV Video Music Awards. Στο πρόγραμμα αυτό θα υπάρχει live ενημέρωση του Twitter στην οθόνη των τηλεθεατών, πιθανότητα με κάποια συγκεκριμένα hashtags.
Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να σχολιάζουν σε ζωντανό χρόνο αυτό ακριβώς που βλέπουν.
Το παραπάνω είναι μία τεράστια πρόοδος για την τηλεόραση αν αναλογιστούμε πόσο ψυχρή και ξερή ήταν αυτή πριν από 3 και 4 χρόνια…